Flyttstädning Helsingborg

Din professionella städfirma i Helsingborg
Intresseanmälan
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!

Lämna tomt:


FAQ – Vanliga frågor

Fråga: Vad behöver jag förbereda inför städning?

Svar: Kyl och frys ska vara avfrostade och avstängda när vi får tillträde till lägenheten. Denna
avfrostning ansvarar du som beställare för. Vid avvikelser tas det ut en
debitering av 195kr

Fråga: Om jag behöver jobba den dagen ni städar hos mig, hur gör vi enklast?

Svar: Har ni något viktigt att närvara på strax efter 08:00 (tiden för överlämning av nyckeln) Ofta går det också att gömma nyckeln i lägenheten (tejpa fast under vasken i köket eller bakom ett element) så kan vår personal låsa när de är klara med städningen och lägga nyckeln i brevlådan när de går. Förseningar kan uppstå på grund av förseningar i trafik mm. trots att vi självklart gör allt vi kan för att detta inte skall ske.

Fråga: Är det något ni vill veta inför städning hos mig?

Svar: Vi behöver veta allt som kan påverka städningen . Så som ”Ett fönster går inte att öppna” ”Vi har lämnat kvar 3 skåp till nästkommande hyresgäst/köpare” “Laminatgolvet i köket är lättrepat”.

Fråga: Hur får jag min faktura?

Svar: Fakturan skickas till din emailadress du kontaktat oss med. Den bifogas ett mail som PDF-bilaga. Betalningsperioden är på 10 dagar, från den dag städningen är genomförd.

Fråga: Hur betalar jag?

Svar: Genom faktura som skickas till dig som PDF-bilaga i ett mail efter utförd städning och är på tio dagars betalningsperiod, från det att städningen är genomförd.